شبكة المعلومات المنوعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكة المعلومات المنوعة

برامج - كتب - فديو- بور بوينت - تعلم الانكليزية - ترفيه

الرئيسيةهتعمل ايه فى 100 سنة؟ I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول
هتعمل ايه فى 100 سنة؟ Support

هتعمل ايه فى 100 سنة؟

كاتب الموضوعرسالة
Dhia.au
المشرف العام
Dhia.au

هتعمل ايه فى 100 سنة؟ Empty
مُساهمةموضوع: هتعمل ايه فى 100 سنة؟   هتعمل ايه فى 100 سنة؟ I_icon_minitime15/12/2011, 7:45 am

هتعمل ايه فى 100 سنة؟

هتعمل ايه فى 100 سنة؟ Doctor10

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة… الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج …. الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه…. الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي… الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب… الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ …. الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله….. الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي…. الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه؟

:rendeer: :drunken: :bounce: :bom: sunny :bball:
https://dhia.ahlamontada.com

هتعمل ايه فى 100 سنة؟
صفحة 1 من اصل 1